onsdag 23 januari 2008

Releasefest

Igår var det releasefest för boken jag spökskrev.
Den lilla med skyhöga klackar snubblade inte på de skyhöga. Hon hade på sig en svart klänning. Inköpt i Milano. Ett megastort grått halsband. Även det från Milano. Och som sagt - stövlar med skyhöga klackar. Hon träffade en annan spökskrivare. Han var nästan lika liten han. Vi skålade i Champagne i högsta samförstånd.
När det var som allra trevligast smet jag hem.
Tittade i boken. Där står mitt namn.
Just då rann en känlsa av lycka genom mig.

5 kommentarer:

Morloi Baby sa...

Kan känna känslan av lycka när jag läser att du läste ditt namn i boken!

Var dags glimtarn sa...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du är värd massor med grattis ! :)
Vad är det för bok?

Anonym sa...

Jag blir ocksa nyfiken, vad har du skrivit for bok?
Ps. din skrift ar for mina ogon som honung for en rosslig hals!

sara sa...

happy: precis så kändes det.
var dags glimtarn: tack! Det är en bok om kost och hälsa.
åsa: tusen tack!

Solrosfrö sa...

Jag blev så glad när du lämnade ett spår på min blogg Sara. Har saknat att läsa dig. Nu skall jag gotta mig en stund... :-)

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.