söndag 8 juni 2008

Drömmen om Strasbourg blev sann för någon vecka sedan

13 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Upplys mig som sitter som ett frågetecken, Strasbourg? Dröm?

Solrosfrö sa...

Jag hänger inte heller med ...

Peace in mind sa...

Men brudar, kan det ha varit i samband med Basel?

sara sa...

vdg & jessika: anna har rätt. När vi var i Basel åkte vi en dag till Strasbourg. Och den dan blev lite som en dröm... :)

Peace in mind sa...

Och då undrar jag genast vad jag vann? för det var väl en tävling?

Var dags glimtarn sa...

och jag vad som hände där....let us know woman!! :)

Solrosfrö sa...

Precis - vad hände där kvinna?!? :D

sara sa...

anna: ett glas vin på Square?

vdg & jessika: det hände egentligen ingenting särskilt alls, förutom att det kändes helt rätt att promenera i Frankrike igen. :)

Ok, jag erkänner – inlägget om drömmen i Strasbourg kom till på grund av extrem bloggtorka.

Solrosfrö sa...

Ja men det är ju HELT ok!

Anonym sa...

Jag fattar ingenting men det var säkert jättefint. *s*

Peace in mind sa...

Vin på Square är helgjutet!

Borsökna Östergård sa...

...hallåååå?! Tävling bidde det av det hela...Då skulle man hållt sig framme alltså. kram

sara sa...

isa: :)

anna: ser fram emot det!

ankie: följ med vetja! :)

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.