fredag 27 juni 2008

Ja, men självklart kan ni få texterna typ tre veckor tidigare. Det är inga problem alls!

Så säger bara en idiot när hon sitter på möte på reklambyrån.
När hon kommer hem slår det henne att hon har en vecka på sig att leverera ett rätt stort jobb.
Där på mötet förträngde hon visst att hon har tre barn som har sommarlov (trots att två av dem var med på mötet) och att hennes man inte har semester förrän nästa vecka.
Hon glömde även att hon har en intervju att göra.
Och att hon kommer att vara i ljuvliga Helsingborg tre dagar.

Panik.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara!
Kan inte du maila mig ditt mobilnr. Jag kommer nämligen vara så mkt. på landet som möjligt. Så vi kanske får ta och höras på telefon o bestämma en tid ;-)

Lycka till med allt du har för dig!
Kram Jenny

Anonym sa...

och här är min mailadress: jennybergvall[at]bredband.net

Anonym sa...

Jisses - du ar inte klok Madicken som Elisabet skulle sagt!
Hoppas att du klarar det, jag onskar dig all lycka till, inspiration och idèflode.

In bocca al lupo! Asa

C. Meow sa...

Oj, aj ... Den där munnen har inte alltid så bra kontakt med hjärnan, åtminstone inte min. Hoppas det går bra! Håller tummarna :)

Peace in mind sa...

Säg hej till helsingborg från mig. Vi hinner inte dit under sommaren:)

Solrosfrö sa...

Oj! Styrka till dig kvinna - du ror det i hamn ;)

Anonym sa...

Ojoj, du klarar det! Men det låter mastigt...onekligen..

Kram!

Christina sa...

hahaha du är rolig!
Hoppas du hinner skriva!
Kram C

Var dags glimtarn sa...

*Ett skepp kommer lastat med energi och idérikedom*

sara sa...

jenn: jag mejlar!

åsa: jag vet, det var kanske inte så klokt.

camilla: det brister i kontakten, helt klart. :)

anna: jag säger hej från dig. För övrigt borde jag heller inte hinna dit. Men jag kan inte tänka mig en sommar utan en endaste dag med Helsingborgsluft! :)

jessika: vi får hoppas det!

isa: mastigt var ordet.

christina: eller galen? :)

vdg: tack, det behövs!

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.