onsdag 11 juni 2008

Inte nu igen!

Jag tror faktiskt att det är dags för mig att sätta punkt.

16 kommentarer:

Anna sa...

Sätt du punkt ett tag. Jag tror ändå att en ny mening påbörjas därefter, och när den första versalen sätts på pränt är jag här och väntar!

Solrosfrö sa...

Är det så alltså... Men som sagt det skall inte vara ett måste att blogga. Välkommen att hälsa på hos mig! Kram vännen!

Var dags glimtarn sa...

Min första bloggkommentator, no! Men jag vet. Har ju själv gjort det en gång. Det fanns mer att skriva om för mig. Jag hopaps ju att du med kommer tillbaka. Stor kram och jag räknar med att du hälsar på då och då ;)

Peace in mind sa...

En paus, med tid för reflektion och ordlösa tankar. Att bara låta tiden passera, tills det kanske en dag känns meningsfullt att plocka upp trådarna i vårt nätverk igen. Jag väntar på orden, och tills dess använder vi Square som bas! Kram till toppenpinglan:)

Petra sa...

Förstår dig (tänker själv samma sak)! Men det var trevligt att råkas i cyberrymden :)

Anonym sa...

Tråkigt! Men jag förstår dig :-) Uppdaterar inte särskilt flitigt jag heller för tillfället... Välkommen tillbaka iaf när du har lust :-)

Anonym sa...

Vad tråkigt!! Men jag förstår dig, och hoppas att jag hittar dig om du en dag beslutar dig för att börja blogga igen. :-)

Hoppas också att du tittar in hos mig någon gång ibland!

Kramar och tack för den här tiden!

C. Meow sa...

Kommer sakna dina berättelser men bloggande ska vara lust inte måste. Hoppas du tittar in ibland och så kanske du dyker upp igen.

Kramar och tack för alla bra ord

Anonym sa...

Nej nej nej no no no!
Carissima Sara, ti prego non lasciare il blogg. Fai una pausa, prendi il tempo - noi "amiche" non pretendiamo commenti ogni giorno, ma la "piccolina blogg" è diventato una piacevole e curiosa pausa nella quotidianità. Ti scrivo in italiano visto che tutte le altre sono così "buone" e ti capiscono - io no.
Dai, su!!!!
Ogni tanto!
Baci Asa

Borsökna Östergård sa...

Man har väl haft sina aningar...Du kan ju komma åter när helst du vill! Stor kram

Var dags glimtarn sa...

Anche io vorrej dire la stessa cosa come la bella Åsa! Dai, ti prego !! ;) (e non ridere, il mio italiano veramente non e perfetto!)

Anonym sa...

Åh... Du vet att jag saknar dina inlägg, dina varma tankar och kloka ord, när du inte bloggar. Lova att du kikar in och meddelar var du öppnar hjärtat nästa gång :)

Kramar.

Minna sa...

:D

Anonym sa...

Brava Vardags!!

Anonym sa...

Säger bara: do what you have to do!
But i'll miss you!
Kram

P.s. Snart är jag arbetslös o har förhoppnings vis en massa tid över o är kanske lite frisk också. Kanske vi kan ses då?? Om inte du nu har fullt upp med redaktörsjobbet ;)

Morloi Baby sa...

Vad tråkigt, men jag förstår dig... var jag tvungen att skriva. Alla andra har ju gjort det. Herregud, du ska inte sluta blogga. Det är en pinsamt påhitt och vi är alla pinsamma emellanåt, men du ska inte sluta. Jag vet det och jag är ledsen, men du har det i blodet.

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.