tisdag 1 april 2008

Guccibrillor på galen staty

10 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha, ja snygga brillor hade han ju iaf;)
Kram

sara sa...

mie: jag kanske borde använda brillorna istället för att låta dem sitta på statyn? Ser sämre och sämre när jag sitter vid datorn... :)

Petra sa...

Gå och hämta glasögonen nu! Snygga!
Statyn är konstig:)

Peace in mind sa...

Scary staty, vill du se min?

sara sa...

petra: nån släkting till maken i Italien har gjort den. Skum sak. :)

anna: ja, det vill jag!

Solrosfrö sa...

På med brillorna! Ögonen skall man vara rädd om ;)

Var dags glimtarn sa...

Jag tycker han passar i dem :)!

Var dags glimtarn sa...

ifrån strano til intellektuel :D

Vera sa...

ska statyn vara så konstig?

sara sa...

jessika: imorgon ska jag använde dem!

vdg: visst gör han! Bättre än vad jag gör i alla fall. :)

vera: japp, han ska vara så konstig. Förutom brillorna då, som borde sitta på min näsa... :)

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.