torsdag 3 april 2008

Jippi!

Min mormorsremsa är på väg!

5 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Tjoho, min make har mina tillimorgon då de skickades på begäran till hans kontor :) Han tyckte han kunde ha en grön och vit, en modig man ; )

Peace in mind sa...

Grattis, den kommer liva upp i sjukstugan!

Solrosfrö sa...

Hur mår ni i sjukstugan gumman? Vira snyggingen runt halsen så du inte blir sjuk du med :)

sara sa...

vdg: spännande! Men hur många har du beställt? :)

anna: ja, verkligen!

jessika: det är svinigt här hemma. (Svinkoppor.) Visst är jag rolig? Eller desperat, kan man också kalla det...

Var dags glimtarn sa...

4, 4n till dottern och en till Stumpan det har jag glömt att berätta, till min designerväninna som själv gör världens vackraste knutna sjalar av siden. Ska fota ngn gång. Samt halsband och en del barnkläder.

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.