tisdag 8 april 2008

Shit

Tur att jag inte har så höga ambitioner med min blogg.

7 kommentarer:

Åsa sa...

Och shit igen! Jag tror de missat hela poängen med att blogga! Att ha kul!

sara sa...

stumpan: precis!

Solrosfrö sa...

Oj! Men jag kan på ett sätt förstå att det trissas upp om man bloggar som jobb... då gäller det väl att vara först med allt för att få så många besök som möjligt. Ja tur är väl att man får lönekuvertet någon annanstans ifrån och kan blogga som hobby :)

Petra sa...

Sjukt! Men jag kan förstå det.

Borsökna Östergård sa...

Teknikbloggare. Say no moore. Jag tror vi är utom fara!

Lox sa...

Oj! Men jag kan förstå att bloggen upplevs som ett stressmoment.

Vera sa...

Oj. Det är nog skillnad på att blogga som jobb eller som hobby. Fast det är ju klart att man läs:jag drabbats av lite prestationsångest ibland.

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.