torsdag 22 maj 2008

Basel

Åker till Basel idag. I det här huset bor Eva och Frederic. Jag har känt dem sedan jag var fem år och då bodde de ovanför oss i Gamla Stan. För många år sedan flyttade de till Schweiz (Frederics hemland) och jag åkte ofta och hälsade på dem. Lustigt nog har de också enäggstvillingkillar och en dotter född några år senare. Precis som jag. Fast deras ungar är i tjugoårsåldern nu.
Tar med mig datorn så kanske, kanske hinner jag blogga lite därifrån.

(Fotot är från förra året och det är nån av mina twins som springer hysteriskt nerför gräsmattan. De gjorde det om och om igen. Hela tiden.)

9 kommentarer:

Anna sa...

Vilket hus!
Trevlig resa!

Borsökna Östergård sa...

Nämen huset ser precis ut som vårat på Gotland!!!
skääääääääääääääääämt
Ser underbart ut! Ha det så jättebra, så ses vi snart! ;)

Lox sa...

Ha en underbar resa!!

Huset ser fantastiskt ut, och vilket läge. :)

Var dags glimtarn sa...

Ser verkligen Schweiziskt ut huset!! Så ser de inte ut i vår kanton, här är så mkt mer italienskt, vilket blev så tydligt med denna bild. Ha en superduper skön semester med maken!!! Tur att ni inte drog er hit trots allt, för här ska det regna hela helgen!!! Kram

Peace in mind sa...

Ha den underbaraste trippen, och njut av vuxentid med goda vännerna:)

Solrosfrö sa...

Ser så idylliskt ut. Trevlig resa ;)

Anonym sa...

Ar DET ett kort?! Ser mer ut som en tavla!!
Ha en skon tripp och jag onskar er vackert vader!
Kramis Asa

Christina sa...

Ser ut som en reklambild för Schweiz haha
Ha en underbar resa!
Kram C

Anonym sa...

Vilket fantastiskt hus! Hoppas att resan blir trevlig.

Kram!

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.