onsdag 28 maj 2008

Den här onsdagen i slutet av maj

Nu är lägenheten plåtad. Visning om cirka en vecka. Sköldpaddan envisades med att bita mäklaren i tårna mest hela tiden. Paddan charmade honom totalt.
Dottern är hemma. Sjuk. Hon blev sur när jag plockade bort hennes rosa lampa och ersatte den med en blå sak från Kartell inför fotograferingen.
Sushilunch.

Så. Nu har jag gjort som Anna och Ankie och berättat om min dag. Den här onsdagen i slutet av maj. Anna och Ankie ska jag för övrigt träffa ikväll över ett glas vin!

15 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Vilken lägenhet bestämde ni er för? Och när flyttar ni? Jag vill oxå vara mä och dricka vin!!

sara sa...

jessika: en större lägenhet med uteplats. På våningen under där vi bor nu. Flyttar i slutet av september.
Du hinner till ikväll om du skyndar dig! :)

Borsökna Östergård sa...

Tjena mittbena! Tack för ikväll! Tänk att du har en av VÄRLDENS mest personliga, tillgivna och vertikalklättrande sköldpadda! ;D

Solrosfrö sa...

Låter härligt och smidigt att flytta inom huset ;) Lycka till med försäljningen!

Peace in mind sa...

ETT glas vin, hur räknade du då?

Anonym sa...

Så det blir flytt iaf? Men lägenheten låter jättefin:-)

sara sa...

ankie: han är helt bedårande. Jag lovar. :) Och tack för igår!

jessika: det blir nog min smidigaste flytt.

anna: jag vet inte riktigt – blev det fler? Såg ut så på notan i alla fall... :)

gioia: japp, en trappa ner.

Anonym sa...

Vad kul med flytt!! Det låter helt fantastiskt med uteplats också, skönt! Sköldpaddan hade inte roat mig, haha. Jag är rädd för dem, tycker de ser ut som urtidsödlor i miniformat.:-)

Hoppas att vinet smakade!

Kram

sara sa...

isa: och jag som tycker att det är så gulligt med ett litet urtidsdjur som traskar omkring här hemma... :)

Solrosfrö sa...

Jippie - du kommer till Rosendal har jag läst ;) Jag längtar!

Petra sa...

Spännande med flytt och så praktiskt, bara en trappa ner!
För övrigt så tycker jag det är fuskigt att alla redan har träffat alla som kommer till Rosendal den 7/6 ;-( Då är det bara jag som behöver vara nervös...

Var dags glimtarn sa...

Men tänk vad häftigt snabbt det gick i lås! Grattis!!!!

sara sa...

jessika: japp, jag kommer! :)

petra: jag har inte träffat alla, så jag är också nervös. Så det så. :)

vdg: tack! Dety gick verkligen supersnabbt (jag hann knappt med)! Skrev kontrakt en timme innan vi stack till Arlanda.

Solrosfrö sa...

*trallar*

Solrosfrö sa...

*trallar*

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.