tisdag 6 maj 2008

Christina! Här är twinsen. Och lillasyrran. Förra året.


12 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Fantasiska bilder! Triss i lycka.

Peace in mind sa...

Vilka praliner de är, du är rik på riktigt!

Anonym sa...

Wow vilka snyggingar!
Lycka och rikedom.

Borsökna Östergård sa...

Oj, vad söta de är alla tre!!!

C. Meow sa...

Ja, tre små sötnosar ...

Linda K sa...

vilka finingar! :)

Minna sa...

tänk när du var Samarina, då var lilltjejjen bara en liten plutt!

Christina sa...

Underbara!! Sååå coola killar, en super cool tjej också!! Kul att se dem, jag har inte sett din man så jag tycker de är lika dig och Kicki!

Solrosfrö sa...

Fina bilder på fina barn. Men vem är Christina... :)

sara sa...

vdg: japp, de är verkligen triss i lycka! Som även kan göra mig helt gaaalen! ;)

anna: praliner – det har jag aldrig kallat dem. Ska börja med det nu! :)

åsa: mille grazie!

ankie: tack! Två ser ju exakt likadana ut... :)

linda k: jo, ibland så... ;)

minna: åh, du fick mig att minnas Samarina. Det var tider det! :)

christina: tycker du att de är lika Kicki? Det ska jag säga till henne – då blir hon glad! :)

jessika: christina är en barndomskompis och i höstas sprang vi på varandra igen! Våra mammor var väl bästisar eller nåt... Du hittar henne i kommentaren ovan. :)

Solrosfrö sa...

Ja men jag jag såg ju precis det och jag som tyckte jag spanade runt efter namnet... sorry :) *vinkar till Christina*

sara sa...

camilla: nämen, glömde jag svara dig? Söta och... intensiva! ;)

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.