fredag 9 maj 2008

Dagens fråga

Ene tvillingsonen:

– Mamma, väger du mer än en häst?

8 kommentarer:

C. Meow sa...

Ha, ha - det är rart med barn ... ;D

sara sa...

camilla: ja, eller hur? :)

Jag har försökt lämna en kommentar på din blogg hela kvällen utan nåt vidare resultat. Apropå den där hundvalpen skrev jag:
klart som korvspad att du ska ha en sån!

Anonym sa...

Kanske som en ponny? ;) ha ha ha!!!!

Borsökna Östergård sa...

hö hö Hoppas du tar det bra, han kunde ju sagt flodhäst...;D

Annika sa...

Vilken underbar blogg du har! Hittade hit via En mammas dag - Helena. Kommer såklart tillbaka! Ha en fin lördagkväll!

Peace in mind sa...

De är för gulliga de små...Du drog väl den vanliga visan om graviditetskilona? *fnissar glatt* för du är så fin som du är:)

sara sa...

åsa: haha!

ankie: du har rätt. Flodhäst hade varit bra mycket värre! :)

annika: hej och välkommen hit! Ska genast kika in hos dig!

anna: japp, den kör jag per automatik. Och självklart la jag till : det är ert fel! ;)

Solrosfrö sa...

Känner mig som en nu... en polkahäst!

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.