torsdag 13 mars 2008

Åh, ljuva doft av Ajax!

Jo, det är ju så att det är så mycket som ska fixas jämt. Jag blir helt matt. Efterdyningarna av febern gör sig gällande. Visar sig lite då och då. Allra mest när jag dammsög och torkade golven. Va? Inte smart när man är sjuk? För mig är det ren terapi. Jag blir hög på Ajaxlukten. Jag älskar doften av Ajax. Istället för att kladda en massa i bloggen borde jag skriva på det där projektet, ringa några jobbsamtal, ringa en av twinsens kompisars mamma och fråga om de kan leka imorgon, skriva inbjudningskort till samma twins åttaårskalas, hitta nån som vill hänga med och bowla på lördag... Äsch, jag tror att jag går och slänger in duschdraperiet i tvättmaskinen istället.
Så det så.

7 kommentarer:

Peace in mind sa...

Men gumman, Ajax och astma är inte ler å långhalm precis. Gå över till Grumme såpa, den gröna såklart:)

Petra sa...

Hm, ja alla har vi ju våra böjelser ;-P

sara sa...

anna: jag vet, men Ajax luktar ju så förbannat gott! Ska prova såpa, om inte annat för hårets skull. ;-)

petra: ja, eller hur? :-)

Anonym sa...

Grattis till twinsen :D

Solrosfrö sa...

*skrattar* Äldsta dottern har samma böjelse och formligen doppar näsan i hinken när det städas :)

sara sa...

gioia: tack! De fyller i slutet av mars.

jessika: doften är helt ljuvlig!

sara sa...

jessika: glömde säga att det ska vara Ajax naturell (eller vad den heter), absolut inte citronen.

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.