lördag 22 mars 2008

Påskafton utan ett endaste påskris

Det enda fiffiga med att bli sjuk såhär lagom till påsk, är att man slipper åka till landet där det är i princip femton minus. Hu. Jag har nämligen inte kläder för sånt väder. Herregud, jag har ju varit på väg att flytta till Italien sedan urminnes tider! Äger bara skor som man liksom trippar runt i. Läste faktiskt igår att man tränar bäckenbottenmusklerna när man springer omkring i högklackat. Klippte ut den lilla notisen och satte den väl synlig på kylskåpet.
Resten av familjen går till Moderna och kollar Warhol.

6 kommentarer:

C. Meow sa...

Ha, ha - klokt resonerat från en klok kvinna! Du är italienska redan nu och då kan man inte tramsa omkring i gummistövlar. Helt rätt tänkt! Kram på dig

Peace in mind sa...

Så sant så, du är som klippt och skuren att trippa runt i high heels. Själv är jag mer bootsmänniska, totalt oglamoröst:)

Petra sa...

Jag tycker det låter mycket fiffigt att slippa gå ut i det kalla vintervädret! Vad bra med lite vardagsträning sådär, det kan man ju faktiskt räkna när man sprungit runt på stan i sina heels!

Solrosfrö sa...

Aha! Mera klack alltså för man vill ju inte börja läcka med åren... :)

Anonym sa...

*haha* Du är ju för skön!

Glad påskkram!

sara sa...

camilla: bra att du håller med mig! :)

anna: nu är det så att jag behöver bli lite mer bootsmänniska. I alla fall om en månad då jag ska på den där reportageresan. Kan du hjälpa mig? Var hittar jag dem?
Förresten är ju du hur glammig som helst!

petra: det är vardagsträningen som är viktig! ;)

jessika: precis! Med höga klackar slipper man alla jobbiga knipövningar som man borde göra. ;)

jenn: påskkram till dig!

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.