fredag 21 mars 2008

Svett & gör sig svordomar bra i text?

Det slår aldrig fel. Alltid är det så. Så fort jag kommer igång med träningen sådär riktigt ordentligt och liksom vaknar på morgonen och det bara spritter i kroppen av träningsiver – vad händer då? Jo, jag blir sjuk. Alltid. Fan. Jag är medveten om att svordomar inte gör sig särskilt bra i text (vem har sagt det förresten?), men jag menar det. Av hela mitt hjärta.

Därför tänker jag titta på Studio Belinda istället. Jag hinner aldrig titta på tv. Jag blir rastlös av tv. Att glo på datorn går däremot alldeles utmärkt. Älskar webb-tv!

7 kommentarer:

C. Meow sa...

Känner igen det där, att man kommer igång ordentligt med träningen och så blir man sjuk. Så j*a surt!

Peace in mind sa...

Men gumman, svordomar gör sig finfint i text, speciellt när snön yr och bacillerna härjar! Krya på sig, och njut av webben:)

Solrosfrö sa...

Krya på dig! Du kommer snart igång igen :)

sara sa...

camilla: varför är det så? Jag fattar inte.

anna: jag nuter av webben! Det är det enda jag orkar med just nu.

jessika: tack! Hoppas!

Petra sa...

Det måste vara något undermedvetet, det där med träningen ;-)
Glad påsk på dig, krya på!

Anonym sa...

Krya på dig vännen :-)

sara sa...

petra: ja, eller hur? :)

gioia: tusen tack!

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.