onsdag 26 mars 2008

Önskan

Hoppas paketet kommer idag.

5 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag vill oxå ha mitt! Du får ett litet kuvert idag i allfall hoppas jag :)

C. Meow sa...

Vad, vad, vad var det du köpte? Nyfis :)

Peace in mind sa...

Visar du när det kommer? Kram!

sara sa...

jessika: jag han aldrig få nåt litet kuvert. Tjejen på Pressbyrån ropade att jag hade paket när jag gick förbi! :)

camilla: en kjol (se Jessikas blogg), en gul blus och en svart klänning som var väldigt, väldigt kort. Till och med på mig som är en tvärhand hög. :)

anna: jag är så lat när det gäller att fota. Och sen att få in det i datorn också... Men du kan få se live! :)

Solrosfrö sa...

Mitt wardrobe kom idag men jag har inte hunnit öppna det ännu... men det var tjockt :) Ingen gröning per post idag?

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.