torsdag 6 mars 2008

Och några koppar grönt te

Nu kommer jag att erkänna nåt riktigt patetiskt. (Jag har ju redan pratat om sushi, knivar och gafflar och sånt.) Jo, jag är helt ledig idag. Solen skiner och det verkar vara otroligt härligt ute. Jag tittar ut och ser glada människor. Många med solglasögon. Bärandes på påskris. (På tal om det borde grannen verkligen ta ner julbelysningen.)

Vad har jag gjort?

Jo. Sätter er ner.
Jag har legat uthälld i soffan och kollat på Sex & The City-boxen.

Fast nu räcker det. Dags att springa ut i solskenet.

20 kommentarer:

Petra sa...

Äsch, Luther har sportlov! Slappa på!

Lox sa...

Låter helt fantastiskt i mina öron.

Solrosfrö sa...

Gött! Jag har sprungit på möten hela dagen och har nu sån skallebank att jag tycker synd om mig själv :( Vi har fått naturgodis till jobbet idag så jag sitter och tröstar mig med havrelakrits... Mums! Blogginlägg utlovas framåt kvällen.

sara sa...

petra: jag lyder ditt råd!

lox: det var fantastiskt. :-)

jessika: stackars dig! Ser fram emot blogginlägg!

Var dags glimtarn sa...

Och jag har varit hos polisen jag och skapat min egen lilla såpa ; )Och vet du, *viskar* imorgon är jag ledig. Min skrivar fredag. Men imorgon är det läs fredá!

Var dags glimtarn sa...

Och jag har varit hos polisen jag och skapat min egen lilla såpa ; )Låter stört skönt och kul, din torsdag:9

Var dags glimtarn sa...

Vad konstig hon är den där dockan, babblar samma saker i olika meningar och inget huve ens.

sara sa...

vdg: ja, hon verkar inte riktigt klok! ;-)
Jag vill veta mer om polisen!

Var dags glimtarn sa...

De snodde mitt kort! Och jag har inte ens kört för fort! ; ) Men de skyllde på den svenska regeringen. Numer är jag utan svenskt körkort men blir med Schweiziskt. Liksom, onödigt. Ett mot ett, bara därför att. Så kände jag mig ytis ytis, får inte ens vara helt svensk i sverige. Inga sista siffror, inget körkort! :O

sara sa...

vdg: nä, vad fräckt! Men du har i alla fall dina alptoppar! ;-)

C. Meow sa...

Solsken kan vara trevligt från soffan också. Ibland behövs det en slapparstund.

Nu är VDG så där ivrig igen ...;)

sara sa...

camilla: en slapparstund behövs då och då, helt klart!
Apropå vdg – jag tror att det är alpluften! :-)

Peace in mind sa...

Jag applåderar, bra gjort gumman! Ibland är det sånt som behövs och ingen dömer en för det:)Kram

Peace in mind sa...

Förresten finns det en på våran gård som fortfarande har kvar slinga, gran, tomte och snölykta. Skämmigt tycker jag!

sara sa...

anna: är det sant? Tomte och snölykta? Har de ingen skam alls i kroppen?

Peace in mind sa...

Kunde dom åtminstone låta bli att ha skräpet tänt!

sara sa...

anna: neeej, inte det också!

Anonym sa...

ÅHhh vad skönt! jag var också ledig men gorde en massa ärenden hela dagen..och sökte jobb. Nästa lediga dag ska jag följa ditt exempel. Ibland behöver man bara få ladda batterierna.

Kram och trevlig helg!

sara sa...

isa: det tycker jag absolut att du ska göra!

Var dags glimtarn sa...

Camilla - super energisk, tyvärr .....;)

Copyright ©  2007-2008. Alla rättigheter förbehållna.